?(50)? ?fu?????Manchester United? ????? ?? ???Rating: 4.0 (266 Ratings)??7 Grabs Today. 12879 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Football! (New)? ????? ?? ???Rating: 4.3 (3 Ratings)??6 Grabs Today. 806 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??????Dwight BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
GENG BOLA TAWAU

Khamis, 1 Oktober 2009

GENG BOLA PUNYA CERITA

PELAJARAN TAWAU vs RTD FC


LOKASI : PADANG ST PATRICK TAWAU


TARIKH : 28 SEPTEMBER 2009


Hari ini Pelajaran Tawau telah membuktikan kehebatan apabila berjaya menumpaskan pasukan Juara Liga Divisyen 1 & Piala F.A 2009, dengan jaringan 5-0. Dibawah kendalian Jurulatih Uzair@ Kaka & Sahbani @ Ben yang berpengalaman & pakar dalam mengatur strategi-strategi untuk mengecewakan pihak lawan. Untuk makluman, Pelajaran Tawau tidak beraksi di Liga SAFA Tawau kerana ketiadaan penaja. Insyaallah... pada masa akan datang tidak mustahil Pelajaran Tawau akan GEGARKAN LIGA SAFA TAWAU......






Beberapa pemain Veteren yang hadir di padang untuk latihan.




Nizam tengah membuat persiapan






Dibawah : Pelajaran Tawau tengah membuat pemanasan badan






Antara pemain Veteren Pelajaran yang bersiap untuk latihan

Koleksi gambar perlawanan






Antara penyokong RTD FC yang hadir






Jurulatih Sahbani @ Ben adalah antara jurulatih yang berpengalaman di Tawau. Beliau juga bijak mengatur strategi-strategi yang merisaukan pihak lawan





( Rehat masa pertama )


Antara pemain-pemain yang cukup berpengalaman bersama-sama Jurulatih Sahbani @ Ben ( Kanan sekali )



Pemain-pemain veteren Pelajaran selepas latihan


Rusdi, Eward & Wen
( Antara pemain yang cukup berpengalaman )

Selepas perlawanan



Dari kiri : Haris bersama-sama Jurulatih yang amat disegani di daerah Tawau kerana kepakarannya Uzair atau dikenali dengan nama Kaka.


Syabas kepada pasukan Pelajaran Tawau. Anda telah berjaya menumpaskan antara pasukan yang terbaik kerana pasukan RTD adalah Juara Divisyen 1 & Piala F.A. Walaupun begitu RTD FC tidak menurunkan beberapa pemain utama mereka. Semoga kedua-dua pasukan akan terus cemerlang. Marilah kita bersama-sama GEGARKAN LIGA KITA.!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan